Vilken sommar!!!

Vilken otroligt roligt sommar det varit med cassie. Startade för första gången i klass 2 lydnad och försökte bara gå in för att göra det så roligt som möjligt för cassie(annars brukar normalt mina nerves dra ner stämningen lite) och vi fixade ett första pris!! Vad roligt det var och att se cassie ha en sån energi på planen 🙂

20120814-213531.jpg
Cassie med sitt lilla pris 🙂

Sen åkte jag och maria med dino och cassie till sawo show i kupio. Och vilken helg det blev!! Började första dagen med att ta CERT, jag var bara hur nöjd som helst. Jag åkte ju medt bara för kul men visst gade det varit kul med ett cert, hade man ju ändå i bakhuvudet;) iaf inte nog med det så står hon 2:a btkl både lör och sön efter internationell champion båda dagarna. Så med oss hem hade vi alltså 3 x CERT och 2 x CACIB, helt otroligt!!! Och roligast av allt att hon stod före så fina champion tikar. Min lilla stjärna, är stoltare än stolt!

20120814-214115.jpg

20120814-214204.jpg

20120814-214245.jpg
Min lilla svarta skönhet <3<3<3

Leave a comment